Abel Danan rendezésében Bekövet a halál egy modern slasher, amely a közösségi média világát és az influenszerek hírnévhajhászását állítja a középpontba. A történet izgalmasan indul: Alex és barátai egy elhagyatott házban streamelik „horror éjszakájukat”, de hamar rá kell jönniük, hogy ez a játék valósággá válik, amikor egy rejtélyes gyilkos kezdi el vadászni őket – élő adásban.
A film ügyesen játszik a mai online világ sajátosságaival, a figyelemhajhászás és a valós veszély közötti vékony határvonalat feszegetve. A feszültség jól épül fel, és az első fél óra remekül adagolja az izgalmakat. A látvány és a zene hatásosan fokozza a nyomasztó atmoszférát, és a kézi kamerás, stream-szerű jelenetek még hitelesebbé teszik az élményt.
Sajnos a történet a kezdeti lendület után a megszokott horror-klisékbe csúszik: a karakterek irracionális döntéseket hoznak, a fordulatok kiszámíthatóak, és a gyilkos személye sem tartogat nagy meglepetést. Bár a színészek – különösen Marilou Aussilloux és Ouidad Elma – hitelesen hozzák a szerepüket, a forgatókönyv nem ad nekik túl sok lehetőséget a mélyebb karakterábrázolásra.
Bekövet a halál egy pörgős, modern horror, amely jól illeszkedik a mai digitális világ tematikájába, de nem képes igazán kiemelkedni a műfaj többi alkotása közül. A közösségi média és a slasher elemek összekapcsolása izgalmas ötlet, de a film végül nem tudja teljesen kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.